.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری ۱۰۰ مرکز روستایی تا پایان هفته دولت
۱۰۰ مرکز روستایی تا پایان هفته دولت در مازندران بهره برداری می شود.

به گزارش شمال نیوز ،  قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جشن فارغ التحصیلی بهورزان به نقش بهورزان در تغییر ساختار سلامت اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی ساخت ده هزار خانه بهداشت و استخدام بهورز سبب شده که بسیاری از بيماری های واگير دار کنترل و ميزان مرگ و مير کاهش یابد.

وی از احداث ۸۰ خانه بهداشت تا پایان خرداد ماه خبرداد و افزود: در حوزه بهداشت نیز اقدامات ساختاری از جمله احداث خانه های بهداشت انجام شد به گونه ای که در یک اقدام جهادی ۱۵۰ خانه بهداشت در کمتر از ۴ماه احداث شده وامروز هیچ خانه بهداشت فرسوده ای در استان وجود ندارد و امکانات نیز به روز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه امروز الگوی بیماری ها تغییر کرده است گفت: بیش از ۸۰ درصد مرگ و میر ناشی از بيماری های غير واگير است.

دکتر قاسم جان بابایی بزرگترین سرمایه یک انسان را اعتماد دانست و افزود: خدمات صادقانه سبب اعتماد مردم می شود و بهورزان باید آن را سرلوحه خود قرار دهند.

وی طرح تحول سلامت را بهترین دستاوردهای اجتماعی دولت پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بزرگترین دغدغه ما معیشت مردم در حوزه درمان بود که با اجرای طرح تحول سلامت این مشکل برطرف شد و امروز درمان بیماران سرطانی در بيمارستان های دولتی رايگان شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.